חופשה ברומא 🏛️🍕 מלונות מומלצים

אז מה עוד נותר לומר על רומא שלא נאמר? הפיצות, הפיאצות, הג'לאטו, הקולוסיאום, כל כיכר היא מאסטרפיס, כל רחוב חגיגה של אופנה עכשווית לצד קירות דוממים עם סיפורים של אלפי שנים. האווירה, אווירת פיאסטה, הנוף עוצר נשימה, ההסטוריה מרתקת והטעמים- מאמא מיה! עושה רושם שאן צורך לשכנע את המשוכנעים, ורומא היא לא רק עיר שהכי שווה ביקור בה, אלא גם יותר מפעם אחת. בתי מלון ברומא זו אופרה אחת גדולה ובחלקם חבויים סיפורים של ממש. לישון זו לא בעיה של ממש ברומא, השאלה היא אם תרצו להפסיד את כל העיר הזו שלא נגמרת לעולם. ובכל זאת, אספנו, בדקנו והתרשמנו מתוך רשימה אין סופית של בתי מלון ברומא. מסקנותינו, מייד.

רומא, עיר ללא הפסקה, אחת מערי הנצח שאוסף התרבות וההסטוריה בה כה רבים עד שלעתים קשה להכיל את כל העוצמות הללו. בתי מלון ברומא יש בשפע. זו אחת הערים המתוירות ביותר בעולם. ניתן לחלק את בתי המלון ליקרים בטירוף ( 160 יורו ומעלה), בינוניים- סבירים (80-159 יורו) וזולים (כל מה שמתחת ל- 80 יורו).

כל הדרכים מובילות לרומא- בתי מלון ברומא בדירוג חמישה כוכבים

מלון האסלר רומא (Hassler Roma)  – בית מלון חמישה כוכבים מפואר זה הוא אחד מהמלונות הידועים ביותר בבירת איטליה. ואיך לא? המלון נמצא ממש במעלה גרם המדרגות הספרדיות, אחד מהמקומות היפים והבולטים ביותר ברומא. במלון שירותי ספא מפוארים, ללא תשלום נוסף לאורחי המלון, 95 חדרים מפוארים, אלגנטיים ועם נוף שאי אפשר להירגע ממנו, ומסעדות מובילות שגם זכו בכוכב מישלן. המסעדות ממוקמות בקומה הששית, לאחת מהן עיצוב מרהיב של קירות אבן, והאוכל הוא איטלקי קלאסי.

עוד בחדרים מיזוג אוויר, נגן דיוידי וטלויזיה עם לווין. מיקומו המושלם של המלון מאפשר הגעה רגלית אל תחנת המטרו ספניה, וכן אל רחוב קונדוטי האקסקלוסיבי עם חנויות הפאר שבו. מן המלון מיתן להגיע באמצעות הרכבת התחתית אל הותיקן ואטרקציות נוספת. מחיר: יקר

מלון אקסדרה א- בוסקולו לקז'רי (Exedra A Boscolo Luxury Hotel) – עוד בית מלון מפואר המתהדר בחמישה כוכבים. מלון זה עשוי כולו משיש בצבע לבן והוא נבנה בתחילת המאה התשע עשרה. הוא נמצא ממש בפיאצה דה לה רפובליקה ובו גם מרפסת גג פנורמית ובה בריכה.

כל 238 חדרי מלון מפואר זה מעוצבים בסגנון קלאסי משולב עם מודרני. חדרי האמבטיה בכל החדרים עשויים שיש ומהגוני, וערכת מוצרי טיפוח יוקרתית ממתינה בהם. גם הלובי עשוי שיש בהיר ומשדר תחושת הוד והדר עם אלמנטים ניאו קלאסיים. התקרות בו גבוהות במיוחד. במלון מעלית זכוכית עימה ניתן להגיע ממרכז הספא אל מרפסת הגג. במלון שלוש מסעדות גורמה המתמחות במאכלי ים  ודים, בשרים וסלטים.מיקום בית מלון זה הוא מעולה- ליד תחנת המטרו רפובליקה, תחנת הרכבת רומא טרמיני ובכל סביבת המלון יש שפע של בתי קפה, ברים, מסעדות וחנויות בוטיק מקסימות. מחיר: יקר מאד+

נוף עוצר נשימה- בתי מלון ברומא בדירוג ארבעה כוכבים

 

מלון דונה קמילה סאבלי (Donna Camilla Savelli) – מלון זה היה בעבר מנזר, ועוצב מחדש על ידי האדריכל בורומיני. המלון נמצא ברוב טראסטוורה של רומא, אחד הרבעים המבוקשים בעיר. מבנה זה עומד על תילו כמה מאות שנים, מהמאה השבע עשרה. העיצוב שלו מעניין ועל קירותיו ציורי קיר יקרים. למלון גינה המצויה בגג עם פריחה משגעת של פרחים ריחניים. עוד במלון גינה פנימית עם פטיו ומהגג יש נקודת תצפית מרהיבה על רומא. בעונת הקיץ מוגשת ארוחת הבוקר על מרפסת המלון.

כל שבעים ושמונה חדרי מלון ארבעה כוכבים זה ברומא, ממוזגים, עם טלויזיה עם מסך שטוח וחיבור לערוצי לווין. עיצוב החדרים הוא אלגנטי ונעים.

אזור בית מלון זה הוא מושלם, מרחק עשר דקות הליכה מהוותיקן, נהר הטיבר, המרכז ההסטורי של רומא וכנסיית סנטה מריה. עוד באזור מבנים הסטוריים רבים ויפים, רחובות ציוריים וכיכרות מרהיבות. מחיר: יקר.

מלון באטויה מאסימו ד'אזליו –  (Bettoja Hotel Massimo d'Azeglio)  בית מל
וןארבעה כוכבים זה הוקם בשנת 1875. המבנה הוא אלגנטי טיפה, ונמצא ליד תחנת הרכבת רומא טרמיני. רבע שעה הליכה תוביל אתכם הישר אל הקולוסיאום המרהיב של רומא. מאה שמונים וחמישה חדרי המלון הם עם רצפת פרקט, ריהוט מעץ מלא בסגנון קלאסי וחדר אמבטיה עשוי שיש. במלון מסעדה מצוינת עם מאכלים מקומיים ובין לאומיים, ולחובבי הקפוצ'ינו צפויה הפתעה מענגת בארוחת הבוקר. מחיר: יקר.

שפויים ומענגים- בתי מלון ברומא בדירוג שלושה כוכבים

אין ברומא מקום "לא טוב". המיקום המרכזי ביותר הוא במשולש המדרגות הספרדיות- פונטנה די טרווי- פיאצה נבונה. יחד עם זאת גם איזור הותיקן, הקולוסיאום, ויה ונטו, הפנתיאון ווילה בורגזה הם מקומות ממש שווים. התחבורה הציבורית ברומא הדינמית מפתיעה לטובה. לכן, אם בא לכם להשאיר יותר כסף לקניות אופנתיות ומבחר דגמי הנעליים, ולשבת על המדרגות הספרדיות תוך כדי אכילת הגלידה הטעימה ביותר בעולם- לכו על בתי מלון בדירוג של שלושה כוכבים.

מלון אדריאנו
 (Hotel Adriano) – בית מלון שלושה כוכבים זה נמצא במיקום מעולה ליד הפנתיאון וליד רחוב דל קורסו המפורסם בחנויות שלו. מבנה המלון הוא מהמאה השבע עשרה והוא יפה ונעים לעין. כל שבעים ושבעה חדריו הם ממוזגים ובעיצוב מודרני, בצבעים בהירים וריהוט מעץ. עוד בחדרים מיני בר, טלויזיה עם חיבו לערוצי לווין וגישה לאינטרנט. חובבי הפיאצות שביניכם ישמחו לגלות כי המרחק מבית מלון זה לפיאצה נבונה הוא לא יותר מחמש מאות מטרים ורבע שעה הליכה יובילו אתכם אל הבזיליקה של סאן פטרוס.מחיר: זול.

מלון מדריד (Hotel Madrid) – מלון זה מצוי במבנה מפואר מהמאה התשע עשרה. שתי דקות ברגל ואתם תמצאו את עצמכם במדרגות הספרדיות ומתחנת המטרו ספאניה. עשרים וששה חדרי המלון צופים על המבנים ההסטוריים של רומא היפה. עוד בחדרים טלויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר וכן, גישה לאינטרנט.

בית מלון זה מגיש את ארוחת הבוקר שלו בגינת הגג המשקיף על צריחי כנסיות ובזיליקות. מחיר: זול+.

מלון בטוייה נורד נואובה רומא (Bettoja Nord Nuova Roma) – חובבי גרטה גארבו וקלארק גייבל ייהנו מבית מלון שלושה כוכבים זה, שיזרוק אותם לאווירת שנות השלושים העליזות. מלון קלאסי זה נמצא מרחק הליכה קצרה מתחנת הרכבת רומא טרמיני. עוד קרוב המלון מאד לבית האופרה של רומא, מזרקת טרווי והמדרגות הספרדיות. באזור שפע של בתי קפה, מסעדות וברים. במלון מרפסת שמש יפה ומרווחת, ממנה נשקפים נופים של מרכז העיר. המרפסת פתוחה כל הקיץ וניתן לשבת בה תוך כדי לגימת אפריטיף מרענן. עוד במלון חדר כושר מאובזר היטב, חדרי ממוזגים ומזנון ארוחת בוקר עשיר. מאה חמישים ושבעת חדריו מציעים ריהוט סטנדרטי ונעים. מחיר: זול.


נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות