June 17th, 2012

השוואת מלונות ים המלח : דניאל ים המלח מול ישרוטל ים המלח 

 מלון דניאל ים המלח ומלון ישרוטל ים המלח הם שניים מהבולטים והמבוקשים בקרב מלונות ים המלח. שני המלונות מציעים לאורחיהם רמה גבוה של חדרים, מתקנים ושירותים ולשניהם יש חוף פרטי על שפת ים המלח. הבחירה בין שני המלונות אינה פשוטה מכיוון שהם מציעים שירותים דומים למדי ובטווח מחירים די דומה. להלן נערוך השוואה בין שני המלונות על מנת לסייע לכם לבצע בחירה מושכלת וכזו שמתאימה בדיוק למה שאתם מחפשים בחופשה הבאה שלכם בים המלח.

השוואה כללית

מלון דניאל וישרוטל הם מלונות בסדר גודל דומה מבחינת כמות חדרים, ושניהם מציעים כ-300 חדרי אירוח בסטנדרט גבוה ובניהם מספר סוויטות בסטנדרט יוקרתי. שני המלונות שוכנים על חופי ים המלח ומציעים לאורחים שלהם חווית נגישות ישירה אל המים וחוף פרטי. בשני המלונות תמצאו חדרי אוכל עשירים וכן מתקני ספא ופינוקים שונים שינעימו את השהייה שלכם במלון.

שירות

רמת השירות בשני המלונות היא מהגבוהות שניתן למצוא באזור של מלונות ים המלח. שני המלונות, גם דניאל ים המלח וגם ישרוטל ים המלח מחזיקים צוות גדול ומקצועי של עובדים האחראים לא רק על רווחתם החומרים של האורחים אלא מסורים גם להנאה והעניין של השוהים במלון. לכן, מבחינת רמת השירות, אתם יכולים להיות בטוחים כי בשתי האופציות תקבלו תמורה ראויה בעבור הכסף שלכם. בנוסף, שני המלונות מציעים טרקלין עסקי ועמדות אינטרנט שישאירו אתכם מחוברים, אם תרצו בכך, לעולם החיצוני. 

מחירים

מאחר ומלונות דניאל וישרוטל דומים למדי מבחינת איכות והיצע השירותים שלהם, כך גם רמת המחירים של שני המלונות דומה ונמצאת בטווח היחסית עליון של מלונות ים המלח. בעונות הפופולאריות חדר זוגי ללילה בשני המלונות יכול לעלות, באופן רשמי וללא מבצעים או הנחות, יכול להגיע למחירים של כ-1,400 ש"ח. כמובן שילדים בחדרים או חדרים מיוחדים כמו הסוויטות יעלו בשני המלונות יותר.

אטרקציות במלונות

שני המלונות מציעים מגוון גדול ואיכותי של אטרקציות שאמורות להפוך את שהותם של האורחים במלון למהנה, נעים ומעניין. בשני המלונות תמצאו ספא משוכלל הכולל שירותים וטיפולים שונים, בריכת שחייה, חדר כושר וכמובן חוף פרטי על חופי ים המלח. בשני המלונות תמצאו צוותי הווי ובידור שינעימו לכם את הערבים או ידאגו לתעסוקה בעבור הילדים בשעות שאתם נופשים על שפת הים, הבריכה או בספא.

ילדים במלונות

שני המלונות מותאמים היטב למשפחות עם ילדים. שני המלונות מכילים מתקנים ואטרקציות שונות בכדי להפוך את השהות במלון למהנה בעבור כל המשפחה. מלון רויאל אולי מעט אטרקטיבי יותר בעבור ילדים מכיוון שהוא מציע מועדון ילדים מיוחד.

סיכום: רויאל ים המלח מול דניאל ים המלח 

גם מלון רויאל וגם מלון דניאל הן בחירות בכלל לא רעות בעבור החופשה הבאה שלכם באזור ים המלח. שני המלונות דומים בגודלם וטווח ואיכות השירותים שהם מציעים. שני המלונות גם דומים אחד לשני מבחינת טווח המחירים שלהם. לפיכך הבחירה בין שני המלונות היא במידה רבה עניין של טעם והעדפה אישית. בכל מקרה אתם יכולים לדעת כי בכל בחירה בין אחד משני המלונות הללו מובטחת לכם שהייה איכותית, מגוונות ואטרקטיבית על חופי ים המלח.

נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות