איים בתאילנד 🌴 לא מה שחשבתם

תאילנד נחשבת לאחד ממוקדי המשיכה העיקריים ביבשת אסיה, זאת אודות לשילוב המופלא בין האיים הנפלאים,אוכל תרבות והיסטוריה. תאילנד נחשבת ליעד פופולארי למדי ומדי שנה מבקרים בה תיירים רבים, מה שהופך אותה לאחת מהמדינות המעניינות בעולם. האיים של תאילנד מציעים למבקרים שלל אטרקציות ההופכות את השהייה בתאילנד לבלתי נשכחת.

 קופנגן – Koh Phangan

האי קופנגן ידוע בקרב רבים כאי המסיבות בשל המסיבות הרבות הנערכות במקום, כולל מסיבות ירח מלא המפורסמות המושכות צעירים רבים מכל רחבי העולם. המסיבות מאפשרות לצעירים רבים להתפרק ולהתמסר למוסיקה הבוקעת מהרמקולים לצד הנופים היפים ביותר בעולם, מה שהופך את הבילוי במסיבות לחוויה אידיאלית.

יחד עם זאת, האי לא נחשב אך ורק למוקד בילוי של מסיבות אלא גם מספק שלל אטרקציות כגון הפארק הלאומי "טאן סאדט" המאפשר להתרשם ממפל מים מרשים במיוחד. כמו כן, ברחבי האי פזורות נקודות תצפית מרהיבות המאפשרות לתצפת על האי. כל מה שנדרש זה לעצום את העיניים, להתמסר לתחושה המפנקת והמרגיעה וליהנות משקט ושלווה.

חוויה נוספת המהווה אטרקציה מומלצת לתיירים היא ביקור בסאונת הצמחים המסורתית באי-הסאונה כוללת הפרדה בין גברים ונשים ומומלץ לבקר בה לאחר לילה ארוך של מסיבות.ביקור בסאונה מאפשר להתמסר למים ולתחושה המרגיעה.

פוקט – Phuket

סגרו את העיניים ודמיינו מים בצבע טורקיז, חול לבן ורך,ערסל ושתייה קרה. ביקור באי פוקט יאפשר לכם להפוך את החלום למציאות. באי ניתן למצוא חופים רבים, אך חוף נאי יאנג נחשב לחוף הטוב ביותר. מיקומו האידיאלי של החוף- רק חמש דקות משדה התעופה של פוקט הופך אותו למוקד עלייה בקרב מבקרים רבים. מעבר למים היפים החוף מציע אפשרויות לינה ומסעדות. אבל המטרה העיקרית שלכם היא לנוח נכון? אז למה לבזבז זמן על מסעדות, אם אפשר לעצום את העיניים לשכב בערסל ולנמנם. האי פוקט זה המקום המושלם לבהות במים ולהירגע. אמנם מדובר בחוף שקט,אבל גם למקום הזה מגיעים לא מעט תיירים בחודשים דצמבר וינואר, כדי להשתתף במסיבות הסילבסטר המפורסמות הידועות בקרב צעירים רבים ברחבי העולם.

 קוסומוי – Koh Samui

האי האחרון ברשימה הוא קוסומוי. קוסומוי ( האי הסמוי) מוכר גם בשם אי הקוקוסים ונחשב לאי השלישי בגודלו בתאילנד. בשונה מהאי פוקט המחובר ליבשת באמצעות גשר, לאי קוסומוי ניתן להגיע בטיסה או בשייט. חופשה באי הקוקוסים נחשבת לפופולארית במיוחד בעונת הקיץ אז אפשר לראות משפחות המגיעות לאי. מה יש לעשות באי עם ילדים? לא חסר! להתפנק בצמות אפריקאיות בשיער,להתהלך ליד הדוכנים המציעים בגדי ים למכירה ועוד מזכרות מתאילנד. בערב אפשר לסעוד לארוחה לאור נרות בחוף.

במה תבחרו?

בשל האטרקציות הרבות באיים, מאד לא פשוט לבחור באיזה אי לבלות. לא משנה באיזה אי תבחרו לבלות את החופשה הקרובה, תאילנד מציעה למבקרים מגוון אטרקציות ההופכות את השהייה במקום לחוויה בלתי נשכחת.

שכנענו אתכם לטוס לתאילנד? הזמינו היום טיסה במחיר האטרקטיבי בישראל

http://www.hotelfinder.co.il/flights.html


נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות