נופש באילת

Picture

חופשה בעיר הנופש האהובה ביותר בישראל – אילת, טומנת בחובה הפתעות ופינוקים רבים. מלונות באילת מבוקשים מאוד בכל ימות השנה, ובמיוחד בזמן חופשת הקיץ, חגי תשרי וחג הפסח, אך גם בשאר השנה תוכלו ליהנות כאן מנופש מהדר ומפנק שיעזור לכם למלא את המצברים ולשוב אל השגרה עם כוחות מחודשים. מלונות באילת נודעים ברמה הגבוהה שלהם, ותוכלו גם למצוא כרן מלונות מכול הסוגים ובטווח רחב של מחירים. אם גם אתם מחפשים מלונות באילת עבור החופשה הבא שלכם, כנסו לרשת ותוכלו למצוא מגוון של דילים אטרקטיביים מאוד, לצד חוות דעת של גולשים שיעזרו לכם לקבל החלטה לגבי המלון שהכי מתאים לכם.

כאן נרצה לסקור בקצרה את היתרונות של שניים מהמלונות האיכותיים של העיר: מלון הנסיכה ומלון דן אילת. שני המלונות מתאימים לכל סוגי הנופש, והם מומלצים מאוד עבור חופשה רומנטית בשניים, עבור חופשה משפחתית נהדרת ועבור קבוצות של חברים. ההבדל העיקרי בין שני המלונות קשור למיקום שלהם – בעוד מלון דן אילת נמצא בלב העניינים, בחוף הצפוני של אזור התיירות, מלון הנסיכה נמצא מחוץ לעיר, במרחק של כאשר דקות ממרכז אילת. בשני המלונות תוכלו ליהנות משפע של פינוקים קולינריים מצוינים, מפעילויות מגוונות למבוגרים ולילדים כאחד, מחדרים נוחים ומאובזרים, ומשירות אדיב במיוחד של צוות מאיר פנים, ונעבור כאן על היתרונות שכל אחד משני המלונות האלו יודע להציע.

מלון דן אילת הינו מלון נהדר, מהיוקרתיים ומהמפוארים ביותר בעיר. המלון מציע סוגים רבים של חדרים, כולל חדרים נוחים במיוחד עבור משפחות, עם חדר שינה נפרד לילדים, וחדרים לאנשי עסקים עם כניסה חופשית לטרקלין העסקי שבקומה ה-14. המלון מציע שפע של אפשרויות קולינריות טעימות וטריות, כולל חדר אוכל שמגיש ארוחות בוקר וערב עשירות, לובי בר, מזנון בצד הבריכה, מועדון לילה עם בר משקאות עשיר, גלידריה עם בר מיצים טריים, מסעדת שיפודים מזרחית, מסעדת בשרים ברזילאית, בית קפה, ואפילו שירותי שף אישי למי שלן בסוויטות. המלון מציע מבחר של פעילויות לכל הגילאים, כולל מועדון ילדים, מועדון נוער, צוות בידור אקטיבי, הופעות ערב של צוות הבידור – גם לילדים וגם למבוגרים וריקודים במועדון הלילה. יש כאן בריכת שחייה אקטיבית עם פעילויות, בריכה רגיל ובריכה לפעוטות, חוף ים צמוד, מכון כושר גדול, סאונה, ספא, מכון יופי ועוד.

מלון הנסיכה נמצא כאמור מחוץ למרכז העיר, אך הוא מפעיל שירות הסעות לאילת, מתשע בבוקר ועד עשר בערב. כך תוכלו ליהנות משקט והשלווה של הרי אילת המופלאים, ועדיין להיות במרחק נסיעה קצר מאזורי התיירות, הבילוי והקניות של העיר. המלון כולל חדר אוכל עשיר, עם ארוחות בוקר וערב, מסעדה צרפתית, לובי בר, סנק בר ושירות חדרים בכל שעות היממה. יש כאן לא פחות מארבע בירכות שחייה שונות, כול בריכת פעוטות ובריכה לילדים ואפילו מגלשות מים. יש כאן גם גישה ישירה אל חוף הים, מועדון ילדים, פעילויות מסביב לבריכה, מופעי ערב, פאב ודיסקוטק, וכן ספא, מגרשי טניס, מועדון בריאות וחדר כושר מצויד, וכן בית כנסת וחדרי אירועים.


נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות